Viestintätöille kansainvälistä tunnustusta

28.8.2013 15:06Uutiset » Tapahtumat

Suomalaiset viestintätyöt saavat tunnustusta maailmalla. Viime vuoden MTL Communications Awards -kilpailun talous- ja sijoittajaviestinnän kategorian voittajatyö, Netprofilen ”Tecnotreen uusi tuleminen”, voitti kansainvälisesti arvostetun EMEA Gold SABRE -palkinnon talousviestinnän sarjan.

Samassa kilpailussa ”multicultural marketing” -sarjassa kisasi myös Viestintätoimisto AC-Sanaforin ja Specsavers Optikon ”Mummo mukaan” -työ.

– Suomalaisilla viestintätoimistoilla on turhan korkea kynnys osallistua kansainvälisiin kilpailuihin. Nämä esimerkit osoittavat, että viestintätyömme pärjäävät mainiosti maailmallakin, sanoo MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Viestintätoimistot ottavat jälleen mittaa toisistaan MTL Communications Awards -kilpailussa. Kolmatta kertaa järjestettävään kilpailuun haetaan parhaita suomalaisia viestintätöitä yhdeksään eri kategoriaan. Tuomaristoa luotsaa Wärtsilä Oyj:n viestintäjohtaja Atte Palomäki.

– Viestinnän merkitys on sisäistetty hyvin suomalaisissa organisaatioissa ja tämä näkyy viestintätoimistojen palveluiden kysynnän kasvuna. Tarvetta on etenkin strategisille ja suunnittelupalveluille. Alan kehittymisen kannalta on tärkeää, että toimistoille on oma kilpailu. On kunnia olla mukana näkemässä ja arvioimassa vuoden parhaiden viestintätöiden satoa, Palomäki sanoo.

Kilpailun avulla halutaan tuoda esille toimistojen viestintäosaamista sekä viestinnän keinoin saavutettuja tuloksia. Toimistot voivat ilmoittaa asiakastöitään yhdeksään eri kilpailukategoriaan. Lisäksi palkitaan vuoden viestintätyö sekä vuoden viestintätoimisto.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone