Seitsemän päivää Serpaan

31.10.2008 12:32Uutiset » Tapahtumat

Uusi luovien markkinointiratkaisujen ja erikoispainamisen ammattitapahtuma SerPa08 järjestetään Kaapelitehtaalla 7.11. Järjestäjien mukaan näyttelytilojen varauksissa ollaan päästy tavoitteeseen eli Kaapelitehtaan neliöt tulevat olemaan tehokkaasti käytössä.

Tapahtuma tarjoaa vieraille viimeisimmän tiedon uusimmista markkinointiratkaisuista, ratkaisujen tuottajista ja tekniikoista. Lisäksi tapahtuman ajankohtaiset seminaarit, oheistapahtumat ja tietoiskut antavat erinomaisen mahdollisuuden tutustua erikoispainoalan uusimpiin kansainvälisiin innovaatioihin. Tapahtumassa on mukana yli 50 näytteilleasettajaa.

Tapahtumassa järjestävänä osapuolena toimiva Seri- ja erikoispainojen liitto Ry on ymmärrettävästi hyvin innoissaan Serpasta.

– Liitolle Serpa on erittäin tärkeä. Jatkoa onkin jo alustavasti suunniteltu myös vuodelle 2010, jolloin pidetään myös Fespan yleiskokous Helsingissä, valottaa Regina Aas Seri-ja erikoispainoliiton suunnitelmia.

Ajankohtaiset esiintyjät

Tapahtuman esiintyjinä ovat muun muassa Andreas Skantze Big Image Systems Sweden AB:sta aiheenaan ”Price Isn’t an Issue!” sekä Ilkka Mattila DMP:stä aiheenaan ekologinen tapahtumanäkyvyys case-esimerkkinä Helsinki Design Week. Design Manager Maija Olkkonen-Seppo Packdesign ID Oy:stä puhuu puolestaan pakkauksen merkityksestä brändin rakentajana, case-esimerkkinä hänellä on Lumene. Lisäksi Peter J. Leonard 3M Display and Graphicsistä kertoo globaalin yritysilmeen muutoksen hallinnoinnista case-esimerkkinään Shell. Fresh Outdoor Oy puolestaan esittelee uusimmat ulko- ja suoramarkkinoinnin innovaatiot.

Tutustu tapahtuman muuhun tarjontaan osoitteessa www.serpa08.com, jossa voit myös rekisteröityä tapahtumaan.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone