Myymälämarkkinointiin uusia ratkaisuja

19.2.2015 08:57Uutiset » Tapahtumat

Myymälä 2015 -tapahtuma 25.–26. helmikuuta tarjoaa monenlaisia markkinointiratkaisuja vähittäiskaupan ammattilaisille. Edustava joukko näytteilleasettajia esittelee Helsingin Messukeskuksessa uutuuksia ja ratkaisuja kaupan alalle, jo seitsemättä kertaa.

Myymälä-ammattitapahtuma järjestetään yhdessä e-commerce Helsinki -tapahtuman kanssa. Se käsittelee verkkokaupan ja digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja verkkoliiketoiminnassa. Samanaikaisesti järjestettävä Fastfood & Café & Ravintola tuo jo neljättä kertaa pikaruoka-, kahvila- ja ravintolamaailman kattavan kokonaisuuden Myymälän alakertaan.

Myymälä-tapahtumassa on mukana monia painoalan yrityksiä, mm. Lönnberg. Yhtiö sanoo olevansa Suomen monipuolisin myymälämarkkinoinnin toteuttaja.

– Toteutamme päivittäin mitä erikoisimpia ratkaisuja myymälämarkkinointiin. Jos meiltä ei löydy asiakkaalle valmista ratkaisua, me keksimme sen, asiakkuus- ja markkinointijohtaja Kimmo Peränen sanoo. Lönnbergin osastolla voi tutustua kymmeniin erilaisiin valmisratkaisuihin ja täysin asiakkaiden toiveiden mukaan toteutettuihin projekteihin.

Kuva: Lönnberg.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone