Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Musiikkitalolla kova kattaus kesäkuun alussa

22.5.2015 11:35Uutiset » Tapahtumat

printing & branding 2015

Suomen Markkinointiliitto MARKin järjestämä Printing & Branding 2015 kokoaa erittäin kiinnostavan puhujakaartin Helsingin Musiikkitalolle 2.6. Päivä kokoaa Musiikkitalolle onnistuneen muutoksen tekijät ja antaa työkalut onnistuneeseen muutosprosessiin. Jos siis haluat kehittää uutta tai muuttaa yrityksen suuntaa, antaa päivä varmasti loistavia ajatuksia muutosten läpiviemiseen.

Puhujina ovat esimerkiksi ajankohtaiset Jukat: Jukka Kohonen (Jokerien toimitusjohtaja) ja Jukka Kurttila (Finlaysonin toimitusjohtaja. Jokerien Kohonen ei lupaa parhaita kalvoja ja taulukoita vaan esityksen avoimesti. Mikä meni Jokereilla pieleen ja missä onnistuttiin ja mitä ensi vuonna tehdään, ettei se toisen kauden kirous iskisi. Finlaysonin Jukka Kurttila on yrittäjä, henkeen ja vereen asti. Hän on ollut perustamassa yhdeksää yritystä viimeisen 15 vuoden aikana ja yritykset työllistävät tällä hetkellä yli 200 markkinointialan ammattilaista. Nyt Jukka omistaa ja johtaa Finlaysonia. Tärkeimmät näytöt Jukalla ovat olleet Bob Helsinki mainostoimiston perustaminen viiden muun kollegan kanssa vuonna 2002 ja yrityksen johtaminen vuosina 2008-14. Nyt päätyö on Finlayson Oy:n suunnan määrittely ja arkinen johtaminen.

Kokeilemalla kehittämisen mallia tuo esiin puolestaan Aalto yliopiston Anssi Tuulenmäki. Hän aikoo kertoa miten innovaatio tehdään. Kansainvälistä väriä seminaaripäivään tuo norjalainen Håvard Grjotheim, joka toimii 07 Median, norjalaisen paino- ja media-alan yrityksen toimitusjohtajana. Hänen johdollaan 07 Media on kasvanut perinteisestä painotoiminnasta todelliseksi monimediapalvelujen tarjoajaksi. Miten se tapahtui?

Lisäksi tilaisuudessa esiintyy isoja muutoksia toiminnassaan tehneen Heku Oy:n toimitusjohtaja Petri Telaranta sekä Micromedian toimitusjohtaja Timo Häkkinen. Häkkinen toimii myös tilaisuuden moderaattorina.

Print&Media on tilaisuuden yhteistyökumppani ja olemme sopineet MARKin kanssa, että Print&Media-lehden lukijat ja uutiskirjeen seuraajat pääsevät tilaisuuteen MARKin jäsenhinnalla 199 eur + alv. Normaali hinta ei-jäsenille on 350 eur + alv. Saadakseni alennuksen sinun täytyy vain ilmoittautuessa laittaa lisätietokenttään ”P&M”. Täältä lisätiedot ja ilmoittautuminen: http://www.mark.fi/tapahtuma/printingbranding2015.

Share: