Markkinointiviestinnän viikko vahvistuu

30.10.2013 15:15Uutiset » Tapahtumat

Markkinointiviestinnän viikko tulee olemaan entistä laajempi tapahtuma vuonna 2014, kun siihen yhdistetään StratMark Idea -tapahtuma. Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL, MARK Suomen Markkinointiliitto sekä Wanha Satama tavoittelevat voimien yhdistämisellä entistä suurempaa alan kärkitapahtumaa Suomessa.

MTL ja Wanha Satama ovat järjestäneet yhteistyössä Markkinointiviestinnän viikon tällä nimellä vuodesta 2007. Viikko on ollut kävijämäärällä mitattuna alan suurin tapahtuma vuosittain.

StratMark-seminaari ja Markkinointiliiton Ideapäivä yhdistettiin StratMark Idea -tapahtumaksi vuonna 2012. StratMarkin taustalla on ollut Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun ja Svenska handelshögskolanin tutkimushanke. Hanke on päättynyt, mutta sen perintöä jatketaan.

– Markkinointialalla toimivat liitot ovat tiivistäneet viime vuosina yhteistyötään ja tämä tapahtumien yhdistäminen on siitä konkreettinen esimerkki, sanoo MARK Suomen Markkinointiliiton toimitusjohtaja Lauri Sipilä.

– Tavoitteena on luoda yhdessä alan huipputapahtuma, jossa on erinomainen sisältö ja entistä suurempi kävijämäärä, sanoo MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Kuva: Wanha Satama/Messukeskus.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone