Markkinointiviestinnän parhaat työt valittu

18.2.2014 09:17Uutiset » Tapahtumat

Markkinointiviestinnän ja muotoilun Vuoden Huiput 2013 -kilpailun parhaimmisto on valittu. Tuomaristo valitsi vuosikirjaan 132 työtä, joista 42 on Hopeahuippuja ja 16 Kultahuippuja. Grafia ry:n järjestämään kilpailuun osallistui yhteensä 840 työtä. 64-henkinen tuomaristo arvioi työt helmikuun alkupuolella.

– Tuomaristo lähti kaivamaan esiin töitä, joissa luovuudella on tuotettu asiakkaalle suurinta lisäarvoa. Vaikka niukkojen budjettien vaikutus näkyi, pinnalle nousi myös riemastuttavia, kadehdittavia ja uutta luovia esimerkkejä hyvän suunnittelun voimasta, Vuoden Huiput 2013 -ylituomari Kari Eilola sanoo.

Kultahuipuista äänestettiin suljetulla lippuäänestyksellä, joten niiden saajat selviävät tuomareillekin vasta gaalassa. Kultahuipuista ylituomari Kari Eilola valitsee ensimmäistä kertaa koko kilpailun parhaan, Grand Prix -palkinnon saavan työn.

Shortlistalla ovat kaikki vuosikirjaan valitut työt sarjoittain satunnaisessa järjestyksessä:
www.vuodenhuiput.fi/fi-FI/vuoden-huiput-2013/shortlista/

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone