Mainontapäivä ja GrafTec-messut yhteistyöhön

1.2.2013 15:10Uutiset » Tapahtumat

Mainostajien Liiton järjestämä Mainontapäivä pidetään ensi syksynä Helsingin Messukeskuksessa samaan aikaan GrafTec-messujen kanssa. Yhteistyöstä hyötyvät järjestäjien mukaan molempien tapahtumien osallistujat.

– Markkinoinnin ja mainonnan ammattilaiset ovat molempien tapahtumien ydinryhmää. Siksi GrafTec on luonteva valinta Mainontapäivän yhteistyökumppaniksi, sanoo koulutuspäällikkö Anneli Seitsonen-Ceder Mainostajien Liitosta.

Mainontapäivän osallistujat voivat solmia uusia kontakteja GrafTecissa sekä muissa samaan aikaan järjestettävissä messutapahtumissa ja pääsevät verkottumaan myös GrafTecin iltatilaisuuteen. GrafTecin messuvieraiksi puolestaan odotetaan yhteistyön myötä satoja uusia markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisia.

– Tapahtumien samanaikaisuus tuo lisää sisältöä ja synergiahyötyjä molempien tapahtumien osallistujille. Yksi plus yksi on tässä tapauksessa enemmän kuin osiensa summa, sanoo GrafTecista vastaava myyntiryhmäpäällikkö Riikka Telin Suomen Messuilta tyytyväisenä.

GrafTec järjestetään 3.-5.9.2013. Samaan aikaan Messukeskuksessa avautuu myös pakkausalaa esittelevä PacTec, elinterviketeknologian ammattilaisille suunnattu FoodTec ja muoviteollisuuden Plastec. Tapahtuma toteutetaan 2013 jo 13. kerran. Neljä tapahtumaa muodostavat yhdessä synergisen, toimialat ylittävän kokonaisuuden, johon viime kerralla tutustui noin 12 000 ammattilaista.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone