FinnGraf houkutteli Paviljonkiin lähes 8 000 vierailijaa

26.9.2011 09:53Uutiset » Tapahtumat

FinnGraf2011

Lauantaina Jyväskylän Paviljongissa päättyneet FinnGraf-, FinnVisual-, FinnMark- ja FinnPack 2011 -messut onnistuivat hyvin. Kolmen päivän aikana messuilla vieraili lähes 8000 graafisen- ja viestintäalan ammattilaista, joka on sama määrä kuin kaksi vuotta sitten. Kahden ensimmäisen päivän (to-pe) aikana kävijämäärä oli 7000, joten lauantai oli selvästi hiljaisin messupäivistä.

Näytteilleasettajat olivat tyytyväisiä messujen antiin. Myös Agfa Graphics Finlandin Sales and Service Manager Tiina Hurttala oli messujen päätyttyä hyvissä tunnelmissa.

– Olemme erittäin tyytyväisiä messuihin. Paikalla oli bisneksen kannalta juuri oikeanlaisia asiakkaita. Koneet ja laitteet tuovat tällaisille ammattimessuille oikean tunnelman, vaikka meillä Agfalla suurimmat innovaatiot olivatkin softan puolella, Hurttala sanoo.

– Messutunnelmahan Jyväskylässä on aina ollut loistava ja niin oli myös tällä kertaa. Talouden huonot uutiset eivät näkyneet näillä messuilla, vaan alan ihmiset lähtivät joukolla Jyväskylään. Graafinen ala tarvitsee juuri tällaisia tapahtumia, jotka luovat uskoa tulevaan, hän jatkaa.

Seuraavat messut keväällä 2013

Jyväskylän Messut Oy:n myyntijohtaja Ilari Tervakangaskin kiitteli messuilla vallinnutta tunnelmaa. Hyvin menneistä messuista huolimatta uudistuksia suunnitellaan jatkuvasti.

– FinnGraf, FinnVisual, FinnMark ja FinnPack -messut siirtyvät syksystä kevääseen. Seuraavat graafisen- ja viestintäalan messut järjestetään Jyväskylän Paviljongissa 17.–19. huhtikuuta 2013, Tervakangas sanoo.

FinnGraf-messut järjestettiin Jyväskylän Paviljongissa nyt jo kahdeksatta kertaa.

Lue myös Print&Median tuottamat FinnGraf-messujen uutiset joko iPadilta tai selaimelta (optimoitu iPadille).

Lauantain messu-uutiset Lauantain 24.9. messu-uutiset
Perjantain messu-uutiset Perjantain 23.9. messu-uutiset
Torstain messu-uutiset Torstain 22.9. messu-uutiset

Ennen messuja 19.9. julkaistu versio

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone