Etsinnässä kuumin nuori mediasuunnittelijatiimi

2.3.2009 16:07Uutiset » Tapahtumat

Kärkimedian järjestämän, nuorille mediasuunnittelijoille tarkoitetun Young Lions Media -sarja järjestetään Suomessa nyt neljättä kertaa. Tänä kesänä se on toista kertaa Cannes Lions -festivaalin kisaohjelmassa. Kärkimedia myötävaikutti merkittävästi sarjan saamiseksi Cannesiin vuosi sitten.

Suomen kilpailun tuomaristoon on kutsuttu viime vuoden Dagmarin mediavoitajatiimistä strategikko Sami Salmenkivi nyk Laundry, markkinointipäällikkö Waltteri Ihander Vepsäläinen, ad Marko Muona Family Inc, vara tj Kalle Tuomi Happi Mindshare ja asiakkuusjohtaja Pasi Jaatinen SEK & Grey.

Cannesin Young Lions on huikea näytön paikka sinne asti pääseville nuorille suomaissuunnittelijoille. Media-sarjan kilpailijoilta vaaditaan paikan päällä paitsi erinomaista innovatiivista mediasuunnitelmaa myös briljanttia suullista kiteytystä ideastaan.

Suomen kansallisten kisaajien tasoa pääsee nyt ensi kertaa vertaamaan kansainväliseen tasoon. Kaikkiin Suomen sarjoihin osallistuneet työt ovat nähtävillä heti kilpailun päätyttyä kansainvälisellä kilpailusaitilla www.youngcreatives.com/finland. Saman saitin alta löytyvät mm: Belgia, Tanska, Hollanti, Saksa, Irlanti, USA. Maiden kilpailutyöt ilmestyvät saitille sitä mukaa kun maakohtaiset kilpailut on pidetty.

Kärkimedian järjestämässä Cannes Young Lions Finland -kilpailussa on tänäkin vuonna neljä sarjaa. Press, Film ja Cyber -sarjat on tarkoitettu 27.6.1980 jälkeen syntyneille alalla työskenteleville tai alaa opiskeleville suunnittelijoille, Media-sarjaan voivat osallistua saman aikarajan jälkeen syntyneet mediatoimistossa vakituisesti työskentelevät henkilöt. Kaikissa sarjoissa kilpaillaan 12-15.3.2009 ja jokaisen sarjan voittaneet suunnittelijat pääsevät Suomen edustajiksi Cannesin Young Lions -kilpailuun.

Lisätietoja kilpailusta ja Luovien sarjojen tuomaristo löytyy osoitteesta www.youngcreatives.com/finland.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone