Ei koneita, enemmän asiaa

20.5.2010 12:46Uutiset » Tapahtumat

Manroland ei aio tuoda Ipexiin lainkaan painokoneita, vaan keskittyy esittelemään lisäarvoa tuovia lopputuotteita ja automaatiota parantavia ohjelmistoja sekä kuuntelemaan asiakkaitaan.

Yhtiön hallituksen puheenjohtaja Gerd Finkbeiner kertoo:
–Drupassa 2008 aloitetun linjan mukaisesti luovumme vähitellen perinteisestä messuesiintymisestä. Tarjoamme Ipex-messuilla luovan, painokoneen koko elinkaaren kattavan kokonaiskatsauksen alan liiketoimintaan.

Manroland esittelee IPEXissa koneenrakennuksen prosessi-tietotaitonsa huippumodernin shown muodossa. Painopiste on asiakkaiden liiketoimintamalleissa ja tuotteissa. Esittely keskittyy painoteollisuudelle oleellisimpiin tekijöihin: tuotannon joustavuuteen, massasta erottumiseen, investointi- ja toimintakustannusten säästöihin sekä ekologiseen tuotantoon. Ratkaisut löytyvät Value Added Printing (VAP) -lisäarvopainamisen strategiasta sekä autoprint-konemalleista.
Osastolla käydään läpi käytännön esimerkkejä kustannus-, mainos- ja pakkauspainatuksen aloilta. Arkkikonesektori esittäytyy viime Drupasta tutussa VAP-tunnelissa, missä asiakkaat saavat yksityiskohtaista tietoa uusista ratkaisuista. Web Solutions Centerin rotaatiokonesektorissa esitellään puolestaan autoprint-konemalleja ja tuotannon joustavuusratkaisuja.

Manroland esittelee myös, kuinka ekologisuus toteutuu parhaalla mahdollisella tavalla, sekä esittelee laajan palveluvalikoimansa (printcom, printservices, printnet ja printadvice).
Messuosaston suunnittelijat ovat panostaneet kommunikaatioon, konsultaatioon ja näkemysten vaihtoon aivan uudenlaisten esittelymuotojen avulla. Markkinointijohtaja Thomas Hauser täsmentää:
– Manrolandin osastolla asiakkaat kokevat vaikuttavan virtuaalimaailman, jossa he voivat nähdä inspiroivia ja uraauurtavia multimediaesityksiä sekä uusia trendejä. Messuvieraat tulevan taatusti vaikuttumaan näkemästään, ja odotamme, että asiakaskeskustelut tulevat liikkumaan erittäin korkealla tasolla.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone