DMP painoi Levin maailmancupin näkyviin

13.11.2008 14:44Uutiset » Tapahtumat

Markkinoinnin toteuttaja DMP huolehtii keskitetysti Levin maailmancupin markkinointimateriaalien toteutuksesta. DMP on tuottanut tänä viikonloppuna järjestettävän tapahtuman materiaalit parkkilipuista banderolleihin. Yhteensä materiaalia on noin 1000 neliömetriä.

DMP tekee nyt kolmatta vuotta yhteistyötä Levin maailmancupin kanssa. Kyseessä on suurin yksittäinen yleisötapahtuma, jossa yhtiö on mukana yhteistyökumppanina. Näkyvyyden ohella Suomen merkittävin talviurheilutapahtuma tarjoaa yhtiölle kiinnostavan testiympäristön.

– Tiukka aikataulu vaihtuvissa sääolosuhteissa tekee maailmancupista markkinoinnin toteuttajalle erittäin haastavan projektin. Saamme tapahtumasta uutta tietoa esimerkiksi materiaalien kestävyydestä ja käyttäytymisestä, sanoo DMP:n toimitusjohtaja Jyrki Narinen.

Suurin osa tuotteista tehdään noin kaksi viikkoa ennen tapahtumaa, mikä edellyttää laajaa ja monipuolista tuotantokapasiteettia. Materiaalien työstämiseen on käytetty esimerkiksi digitaalista suurkuvatulostusta ja perinteistä offset-tekniikkaa. Materiaalituotannon ohella DMP on vastannut myös aineiston graafisesta toteutuksesta ja taitosta.

Itse materiaali sisältää niin ulkomainontaan liittyviä lippukankaita ja vinyyleitä kuin säänkestäviä parkki- ja pääsylippuja. Erikoisuutena ovat kierrätettävästä re-board-aaltopahvista tehdyt kisateltan pöydät, jotka ovat kevyitä kuljettaa ja helppoja käsitellä.

Lisätiedot:
DMP-Digital Media Partners Oy, Jyrki Narinen, toimitusjohtaja, GSM 040 5107 079, jyrki.narinen(at)dmp.fi.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone