Adobelta uusia työkaluja markkinointijärjestelmään

3.4.2014 08:19Uutiset » Ohjelmistot

Adobe on esitellyt useita uusia työkaluja pilvipalveluna toimivaan Adobe Marketing Cloudiin. Työkalujen avulla voi nyt esimerkiksi siirtää asiakastietoja toiminnanohjauksen ja asiakashallinnan järjestelmistä. Tämä mahdollistaa digitaalisen markkinoinnin entistä tehokkaamman kohdentamisen.

Adobe Marketing Cloud on Adoben kokonaisratkaisu digitaalisen markkinoinnin toteuttamiseen, kohdentamiseen ja analytiikkaan. Marketing Cloudin uusi Master Marketing Profile -työkalu tarjoaa yhden kokonaisvaltaisen näkymän yrityksen asiakkaaseen ja mahdollistaa digitaalisen markkinoinnin entistä tarkemman reaaliaikaisen kohdentamisen. Näin yritykset voivat tarjota kuluttajille entistä yksilöllisempiä kokemuksia verkkopalveluissa.

Uusi työkalu on myös Marketing Mix Planning, jonka algoritmeihin perustuva teknologia tarjoaa erittäin tarkkoja suosituksia markkinoinnin toteuttamiseen eri kanavissa. Marketing Mix Planning tarjoaa myös tarkan ennakkoarvion markkinoinnin tuloksista. Myös verkkoalustojen kehittämiseen ja verkkokokemusten tuottamiseen tarkoitettu Adobe Experience Manager sai uusia ominaisuuksia.

Kuva: Adobe.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone