Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Adobe Creative Cloud for Teams -palvelusta uusi versio

1.8.2013 11:52Uutiset » Ohjelmistot

Adobe Creative Cloud

Adobe on julkaissut 1.8.2013 uuden version Creative Cloud for Teams -palvelusta, joka on erityisesti työryhmille ja yrityksille suunnattu versio Adoben Creative Cloud -pilvipalvelusta. Uusi versio tuo Creative Cloud for Teams -palveluun yhden ohjelmiston jäsenyyden, jolloin työryhmän käyttöön voi hankkia tarpeiden mukaan vain yhden Creative Cloud -ohjelmiston, kuten Photoshopin tai InDesignin.

Uuden version myötä Creative Cloud for Teams tarjoaa kaksi jäsenyysvaihtoehtoa – täysiversion jäsenyyden ja yhden ohjelmiston jäsenyyden. Täysiversion jäsenyys sisältää kaikki 14 Creative Cloud -ohjelmistoa, kuten uudet Photoshop CC-, InDesign CC- ja Illustrator CC-ohjelmistot. Yhden ohjelmiston jäsenyys sisältää minkä tahansa yhden Creative Cloud -ohjelmiston, kuten Photoshop CC:n tai InDesign CC:n. Kaikki Creative Cloud -ohjelmistot toimivat sekä Windows- että Mac-ympäristössä.

Creative Cloud for Teamsin yhden ohjelmiston jäsenyys tarjoaa useita täysiversioista tuttuja lisäominaisuuksia. Molemmat jäsenyysvaihtoehdot tarjoavat aina ajantasaisimmat ohjelmistoversiot ja pilvitallennustilaa tiedostojen tallentamiseen, muokkaamiseen ja jakamiseen niin organisaation sisäisten kuin ulkoisten tiimien kesken sekä monipuoliset yhteistyö- ja julkaisuominaisuudet. Lisäksi Creative Cloud for Teams -käyttäjät voivat julkaista portfolion töistään maailman johtavaan luovien osaajien sosiaalisen median verkostopalveluun, Behanceen, ja esitellä töitään Behancen yli 1,6 miljoonalle käyttäjälle.

– Creative Cloud for Teams -palvelun molemmat jäsenyysvaihtoehdot tekevät ohjelmistolisenssien käyttöönoton ja hallinnan huomattavasti helpommaksi organisaatioiden IT-osastoille. Creative Cloudin intuitiivisella ja helppokäyttöisellä verkkopohjaisella käyttöliittymällä ja ylläpitäjän työkaluilla ylläpitäjät voivat kätevästi hallita organisaation kaikkia Creative Cloud -lisenssejä ja tehdä lisähankintoja, sanoo Adoben Pohjoismaiden kanavamarkkinoinnista vastaava päällikkö Jenny Höglund.

Share: