Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Ovatko nämä ajankohtaiset trendit jo tutkallasi?

20.3.2020 13:13Uutiset » Advertoriaalit

Huom! Tämä on DS Smith Packaging Finland Oy:n maksullinen advertoriaaliartikkeli.

DS Smithin raportti Packaging Trend Report: 2020 and beyond perustuu pakkausliiketoiminnan johtavien toimijoiden näkemyksiin, joita on höystetty tutkimustiedolla miten asiat maailmassa muuttuvat.

Maailman muttuessa kuluttajien odotukset muuttuvat nopeasti. On haastavaa pysyä jatkuvasti kartalla, mitkä asiat ansaitsevat huomiomme: mitkä ovat niitä asioita, jotka todella vaikuttavat työhämme ja toimintaamme. DS Smithin Packaging Trend Report: 2020 and beyond tarkastelee asiaa lähemmin. Ohessa kooste raportista, jonka voit ladata maksutta verkkosivuilta.

Faktojen tukema asiantuntijan näkemys

Raportti perustuu pakkausliiketoiminnan johtavien toimijoiden näkemyksiin, joita on höystetty tutkimustiedolla miten asiat maailmassa muuttuvat. Lisäksi mukana on esimerkkejä miten jotkin maailman suurimmat bränditalot ovat tilanteeseen reagoineet. Raportissa johdattelemme lukijan matkalle, jossa innovatiivinen pakkaus ei vain auta muutoksen kanssa, vaan tuo mahdollisuuden luoda kilpailuetua.

Neljä trendiä lyhyesti

Instagramin arvoinen kaiken aikaa: Ostokokemuksen merkitys korostuu. Koska mukavuudenhalu on jo itsestäänselvyys ja valintojen määrä on kasvamassa rajattomaksi, etsivät kuluttajat uniikkeja kokemuksia. Tarkastelemme raportissa mistä on kyse ja miten merkityksellisiä kokemuksia voi synnyttää.

Avoimet mahdollisuudet: Toisena trendinä voidaan nähdä toimitusketjun eri vaiheiden syventynyt yhteistyö. Teknologia mahdollistaa tiedonvaihtoa, mikä tarjoaa uusia tiiviimpiä mahdollisuuksia toimitusketjun eri toimijoiden välille. Kerromme esimerkkejä, miten tällainen yhteistyö voi auttaa tehokkuuden parantamisessa.

Tiedostava kuluttaminen: Kuluttajien tietoisuus ympäristöasioista on kasvanut enemmän kuin koskaan ennen ja vaikuttanut ostokäyttäytymiseen. Mitä ovat ne asiat, jotka ovat eettisen kuluttamisen taustalla? Raportissa kerromme, miten brändit voivat rakentaa ja vaalia luottamusta ja voittaa kestävän kehityksen ajattelumallia noudattavan kuluttajan puolelleen.

Vihreät vallanpitäjät: Viimeisenä asiana nostamme esiin, että kyse ei ole vain kuluttajien asettamasta muutospaineesta. Lainsäädäntö muuttuu voimakkaasta ja tulemme toimimaan tulevaisuudessa huomattavasti säännellymmin, millä on myös vaikutus käyttämiimme materiaaleihin. Useimmat vähittäiskaupan brändeistä reagoivat jo tähän, fiksut ennakoivat innovatiivisesti ja proaktiivisesti tulevan lainsäädännön vaikutuksia.

Tarjolla on tiivis raportti kiireisille asioista kiinnostuneille ihmisille

Maailmassa tapahtuu paljon, mutta suuntaa ei voi muuttaa jokaisen uuden asian tullessa eteen. Kävimme läpi monia muutoksia nopeasti muuttuvasta maailmasta ja kirkastimme ne neljän otsikon alle. Näillä neljällä trendillä on vaikutus pakkauksiin.Toivomme, että raportista on apua muutoksen kourissa painiville.

Haluatko lukea lisää?
Lataa koko ilmainen raportti: Packaging Trend Report: 2020 and beyond verkosta osoitteesta strategic-packaging.com/fi/lataa-2020


DS Smith on johtava eurooppalainen, Lontoon pörssiin FTSE 100 -listattu pakkausalan yritys, joka suunnittelee, valmistaa ja myy asiakkaidensa tarpeiden mukaan räätälöityjä kierrätettäviä pakkauksia, pakkaustarvikkeita, myyntitelineitä ja muita myynninedistämismateriaaleja päämateriaalinaan aaltopahvi. Yli 31000 asiantuntijaamme työskentelee maailmanlaajuisesti 37 maassa yhdessä asiakkaidemme kanssa luoden heille lisäarvoa suunnittelemalla erinomaisen suorituskykyisiä pakkausratkaisuja.

Suomessa toimimme kuudella paikkakunnalla (Tampere, Nummela, Turku, Akaa, Kuopio ja Ii). www.dssmithpackaging.fi

Share: