Sisällysluettelo
PÄÄKIRJOITUS
Lue enemmän, tee hyvin
Jarkko Hakola tuo esiin kannessakin komeilevan aiheen: lukemisen terveyshyödyt.
AJANKOHTAISTA
Toukokuun uutiskatsaus
Mitkä tuotteet saivat himoitut EDP-palkinnot? Landan projekti etenee, AEL ja Amiedu kimppaan sekä muut uutiset.
CASE 1: LUKEMINEN KANNATTAA
Ihmelääke
Kannattaisiko kirjojen lukemisen terveysvaikutuksista kertoa kirjojen kansissa, kuten vitamiinipurkeissa?
CASE 2: FRAMME
Framme antaa raamit
Kotimainen Framme välittää asiakkailleen fyysisen markkinoinnin toteutuksia. Yritys tähtää globaaliksi toimijaksi.
CASE 3: MARVACO
Matkalla maailmalle
Pakkausrepro Marvaco aikoo laajentaa toimintaansa Keski-Eurooppaan. Se vaatii hallituksen puheenjohtajan muuttoa perheineen Saksaan.
CASE 4: JOSPAK
Forssasta maailmalle
Vähemmän muovia, enemmän kuitua. Siitä on tehty forssalainen Jospak, joka voitti juuri pakkausalan mm-kultaa vuokatuotteellaan.
CASE 5: NIINI
Ihan vain Niini
Niini uudisti brändinsä tänä keväänä. Nimestä tippui Kopio-sana kokonaan pois. Perheyritystä johtaa kolmannessa polvessa Katja Niini.
CASE 6: VAIMEE
Väriä akustiikkalevyihin
Seinäjokelainen Vaimee Oy valmistaa tulostettavaa akustiikkalevyä. Pölyämätön levy on valmistettu kierrätetystä polyesteristä.
CASE 7: PLUSPRINT
Kohti kestävää kasvua
Ulvilalainen Plusprint markkinoi itseään ekologisuudella. Seitsemänvuotias yritys on vahvassa kasvuvaiheessa.
CASE 8: FESPA
Münchenin löydöt
Mitä tallentui kameran linssiin toukokuisilta Fespa-messuilta? Entä miksi tuotannonohjausohjelmistot nousivat yhdeksi puheenaiheista.