Maaliskuun puolessavälissä Messukeskuksessa nähdään digipainamisen lippulaivakoneiden markkinataistelua. Sign, Print & Promotion -messuilla voi tutustua useimpiin suosittujen toimittajien digipainamisen huippumalleihin. Näissä tooneripainokoneissa käydään kentällä kovaa kilpailua.
Xerox on uudistanut Brenva-inkjetpainokoneensa tekniikkaa merkittävästi. Uuden Brenva HD Production Press -koneen tuotantokapasiteetti on yli 50 % suurempi kuin aikaisemman koneen. Kone toimii myös rullasyötteisenä lisälaitteen avulla.
Xeroxin ja Fujifilmin yhdistymissuunnitelma näyttää kaatuvan lopullisesti. Tapahtumien uusin käänne on, että Xerox on perunut yhdistymisen vedoten osakkeenomistajien vastustukseen ja muuttuneisiin olosuhteisiin.
Xerox on julkistanut ensimmäisen digitaalisen painokoneen, jolla voi painaa kuudella toonerivärillä yhdellä ajolla. Iridesse-koneessa käytetään CMYK-värien lisäksi kahta kuivaa erikoisväriä.
Xeroxin ja Fujifilmin yhdistymissuunnitelma on jälleen uudessa vaiheessa. Xeroxin ja yhdistymisen vastustajien sopimus on rauennut, ja nykyinen hallitus sekä toimitusjohtaja Jeff Jacobson jatkavat tehtävissään.
Xeroxin ja Fujifilmin yhdistymissuunnitelma on vastatuulessa ja saattaa peruuntua kokonaan. Xeroxin toimitusjohtaja sekä kuusi hallituksen jäsentä ovat eronneet, ja fuusion vastustajat ovat saamassa määräysvallan yrityksen hallituksessa.
Xerox tähtää asiakkaidensa liiketoiminnan kasvattamiseen kannattavasti. Tähän yritys tarjoaa ratkaisuksi automatisoitua, laadukasta ja luotettavaa digipainamista. Sign, Print & Pack -messuilla Xerox esittelee erityisesti Versant-tuoteperheen sekä FreeFlow ja XMPie -ohjelmistojen tarjoamia mahdollisuuksia.
Japanilainen Fujifilm ja amerikkalainen Xerox yhdistävät graafisen alan liiketoimintaansa uuteen yhtiöön, josta enemmistön omistaa Fujifilm. Uuden yhtiön nimi on Fuji Xerox, ja se on alan suurimpien joukossa maailmassa.
Otavan kirjapainokylässä Keuruulla sijaitseva Printek on tehnyt investoinnin Xeroxin iGen 5-digipainokoneeseen. Koneen viidennessä väriyksikössä on ensimmäisenä Suomessa kirkas-painoväri.
Myyntityö on muuttunut, samoin moni muukin työ. Vaikka jotkut asiat pysyvät ennallaan, tarvitaan kuitenkin myös uusia toimintatapoja. Olet ehkä huomannut, että puhelimella on vaikea tavoittaa ostajia ja toisaalta asiakastapaaminen ei ole enää ajasta ja paikasta riippuvainen. Sisältömarkkinointi on rantautunut pysyvästi myös B2B-markkinointiin.
Muutoksesta on tullut pysyvä ilmiö, mutta silti osa pienistä ja keskisuurista yrityksistä polkee paikallaan. Muutoksen ei kuitenkaan tarvitse olla raskas prosessi, vaan sitä voi johtaa onnistuneesti. Avainsana on kommunikointi. Omaksu seuraava muutosjohtamisen metodi, niin yrityksesi ponnistaa uudelle vuosikymmenelle. Listasimme myös pilvipalvelut, joita yrityksesi tarvitsee vuonna 2018.