Artikkelipoiminnat
Tällä sivulla julkaisemme artikkelipoimintoja jo julkaistuista Print&Media-lehdistä vuodesta 2011 alkaen. Hyvät artikkelit kestävät aikaa ja niille voi antaa myös lisäelämää jakamalla niitä sosiaalisessa mediassa.
Sekin päivä koittaa, jolloin maailma kukistaa koronakriisin. Poteroista kömmitään muuttuneeseen ympäristöön. Silloin ja nyt tarvitaan tehokkaita tukitoimia, kehitys- ja innovaatiotoimintaa ja ennenkuulumatonta joustavuutta.
Miten hyvinvointivalmentaja näkee korona-ajan vaikutukset ihmisiin, työyhteisöihin ja arvoihin? Muutokset arkeen ovat olleet ja tulevat olemaan isoja. Mutta ehkä muutoksia on tarvittukin.
Antimikrobiset tuotteet? Biosidit, kupari, hopea, puu ja valo. Ai niinkö? Mutta tappavatko ne myös koronan?
Artikkelipoimintana tällä kertaa viime vuoden kesäkuussa julkaistu haastattelu Katja Niinin kanssa. Niini uudisti brändinsä alkuvuodesta 2019. Samalla oli oikea hetki pudottaa Kopio-sana pois yrityksen nimestä.
Vastauksen tulisi olla automaatio, ainakin niin pitkään kunnes liidistä tulee myyntivalmis. Miten voisit markkinoinnin ja myynnin automaation avulla parantaa myyntiputkeasi?
Toimitilan ankea yleisilme ja orastava nuhjuisuus kielivät korjaustarpeesta, mutta remontin kustannukset hirvittävät ja rakenteellinen mylläys tuntuu järjettömältä. Tiesitkö, että remontille on vaihtoehtoinen ratkaisu?
Printtiala on kuin mustekala. Molemmat suihkuttavat mustetta ja venyttävät lonkeroitaan moneen eri suuntaan. Teimme syvällisen tutkimusmatkan printin lonkeroihin. Mukana myös mustekalajuliste, jonka voit tulostaa toimistosi seinälle.
Pidentää elinikää. Parantaa muistia. Parantaa keskittymiskykyä. Vähentää stressiä. Ehkäisee syrjäytymistä. Kirjojen lukemisella on paljon tutkittuja myönteisiä vaikutuksia. Kannattaisiko niistä kertoa kirjojen kansissa, kuten terveysvaikutuksista vitamiinipurkeissa?
Kannan lähes aina mukanani kirjaa. Luen kirjoja töissä, kahvilassa, junassa ja bussissa. Luen puiston penkillä, luen mökin kuistilla, luen järven rannalla, luen kotona. Kotona luen sohvan nurkassa, pöydän ääressä tai sängyssä …
Fazerin Sininen on yksi Suomen arvostetuimmista brändeistä. Lähes satavuotias Sininen hallitsee Suomen suklaamarkkinoita suvereenisti.
Yksi yleisimmistä ajatuksistani kaupassa on: pitäisikö ostaa Fazerin Sinistä?
Se ei taida olla tavatonta. Fazerin Sinistä saa varmasti Suomen jokaisesta kaupasta ja se on yleensä hyvin esillä. Oletan, että lähes kaikilla suomalaisilla on Siniseen liittyviä muistijälkiä.
Lähes satavuotias brändi hallitsee Suomen suklaamarkkinoita suvereenisti. Sen …
Anu Ahola johtaa UPM:n sanomalehti- ja vähittäiskauppapaperitoimintoja. Vaikka paperin kysyntä laskee, Aholan hymy ei hyydy.
Topi Lintukangas on tehnyt vapaasukelluksen maailmanennätyksen ja johtanut isoa mainostoimistoa. Nyt hän vie suomalaista Reima-lastenvaatemerkkiä maailmalle, mutta ei oikeastaan kaipaa isoja juttuja.
Laura Pääkkösen missio on johdattaa myyntityö analogisesta maailmasta digitaaliseen ja sosiaaliseen aikakauteen.
Haastattelussa Granon tuotantojohtajuudesta luopunut Sampsa Lilja.
Hän näkee paljon kehitettävää painoalan automaatiossa.
Xeroxin kumppaniverkosto kokoontui Barcelonaan 9.–10. toukokuuta luotaamaan graafisen teollisuuden ja viestinnän tulevaisuutta.
Jyrki Narinen on hyvällä tavalla hullu. Hän johti DMP:tä sen perustamisesta asti ja kehitti koko alaa intohimon voimalla. Nyt enkelisijoittajana toimiva mies haluaa auttaa muita menestymään.