Artikkelipoiminnat
Tällä sivulla julkaisemme artikkelipoimintoja jo julkaistuista Print&Media-lehdistä vuodesta 2011 alkaen. Hyvät artikkelit kestävät aikaa ja niille voi antaa myös lisäelämää jakamalla niitä sosiaalisessa mediassa.
Anu Ahola johtaa UPM:n sanomalehti- ja vähittäiskauppapaperitoimintoja. Vaikka paperin kysyntä laskee, Aholan hymy ei hyydy.
Topi Lintukangas on tehnyt vapaasukelluksen maailmanennätyksen ja johtanut isoa mainostoimistoa. Nyt hän vie suomalaista Reima-lastenvaatemerkkiä maailmalle, mutta ei oikeastaan kaipaa isoja juttuja.
Laura Pääkkösen missio on johdattaa myyntityö analogisesta maailmasta digitaaliseen ja sosiaaliseen aikakauteen.
Haastattelussa Granon tuotantojohtajuudesta luopunut Sampsa Lilja.
Hän näkee paljon kehitettävää painoalan automaatiossa.
Xeroxin kumppaniverkosto kokoontui Barcelonaan 9.–10. toukokuuta luotaamaan graafisen teollisuuden ja viestinnän tulevaisuutta.
Jyrki Narinen on hyvällä tavalla hullu. Hän johti DMP:tä sen perustamisesta asti ja kehitti koko alaa intohimon voimalla. Nyt enkelisijoittajana toimiva mies haluaa auttaa muita menestymään.
Helsinkiläinen Laser Cut Studio laserleikkaa ja tulostaa luovan alan tarpeisiin.
Rovion vihaiset linnut tekivät lisensointibisneksen tutuksi suomalaisille. Lisensointi on oleellinen osa aineettoman liiketoiminnan kasvussa.
Lidl on laittanut lusikkansa ruokalehtien soppaan ja julkaisee nyt myös omaa Liedellä-ruokalehteä herkuttelijoille. Lidlin markkinointipäällikkö Seppo Niemelä kertoo, että lehti on saanut inspiraationsa maailmalta – kansainvälisistä lehdistä ja ruokakirjoista. Toteutus on laadukas 40-sivuinen lehti, jonka paperigrammoissa ei olesäästelty. Lehti kestää aikaa, eikä päädy paperinkeräykseen.
Kehittyvä etikettipainaminen tarjoaa aivan uusia mahdollisuuksia tehdä mielenkiintoisia etikettejä, joilla tuote erottuu ja saa huomiota – ei pelkästään kaupan hyllyssä vaan myös mediassa ja kuluttajan kukkarossa.
Softaguru Petteri Paananen äityy tällä kertaa tarinasepoksi. Koko julkaisualaa koskettavassa tarinassa seikkailevat mukana jänis, karhu, kettu ja pöllö.
Pakkausalan yritys DS Smith on investoinut Nummelan toimipisteeseen miljoonia. Uusi digipainolinja on vastaus modernin asiakkaan tarpeeseen.
Hyvä mainoslause herättää potentiaalisen asiakkaan kiinnostuksen. Print&Media selvitti, mistä hyvät sloganit on tehty.
James Bond on elänyt painettuna jo yli 60 vuotta. Lue mielenkiintoinen agenttiartikkeli vuoden 2013 Print&Media-lehdestä.
Petri Parvinen on Suomen ensimmäinen ja ainoa myynnin professori.