Kaarinalainen Lightpress Oy investoi Xeroxin iGen 5 -digipainokoneeseen. Yrityksen digipainotuotanto on nyt niin kovassa tikissä kuin mahdollista.
Myyntityö on muuttunut, samoin moni muukin työ. Vaikka jotkut asiat pysyvät ennallaan, tarvitaan kuitenkin myös uusia toimintatapoja. Olet ehkä huomannut, että puhelimella on vaikea tavoittaa ostajia ja toisaalta asiakastapaaminen ei ole enää ajasta ja paikasta riippuvainen. Sisältömarkkinointi on rantautunut pysyvästi myös B2B-markkinointiin.
Muutoksesta on tullut pysyvä ilmiö, mutta silti osa pienistä ja keskisuurista yrityksistä polkee paikallaan. Muutoksen ei kuitenkaan tarvitse olla raskas prosessi, vaan sitä voi johtaa onnistuneesti. Avainsana on kommunikointi. Omaksu seuraava muutosjohtamisen metodi, niin yrityksesi ponnistaa uudelle vuosikymmenelle. Listasimme myös pilvipalvelut, joita yrityksesi tarvitsee vuonna 2018.
Painoalan markkinat ja liiketoimintamallit uudistuvat kohisten. Kohtaamme haasteita, joista emme vielä kymmenen vuotta sitten tienneet mitään. Vaikka digitalisaatio on jo muuttanut alan liiketoimintamalleja merkittävästi, uutta on luvassa koko ajan. Muutoksesta on tullut pysyvä tila. Listasimme kuusi trendiä, jotka on hyvä tuntea.
Kiireisessä tuotantotalossa aika valuu tilausten ja töiden pyöritykseen. Tuotanto rullaa omalla tavallaan, mutta heikot signaalit paljastavat, milloin on aika vaihtaa uusiin laitteisiin. Milloin viimeksi tutkit, miten tuotantosi vastaa markkinoiden tarpeisiin?
Tuotannon automaatio – ratkaisu, joka lisää kertaheitolla painotalon tuottavuutta? Liian usein todelliset ja potentiaaliset hyödyt ovat liian kaukana toisistaan, kun yritys ryhtyy suunnittelemaan tuotannon automaatiota. Painolastiksi muodostuvat vanhat toimintatavat ja tiedon puute, joista kasaantuu uusia pullonkauloja.
Me kaikki tunnemme milleniaanin. Hän on noin 20–35-vuotias, netti on hänelle TV:tä tärkeämpi ja esikuvansa hän löytää Youtubesta. Milleniaani elää globaalissa maailmassa, jossa viestintä on nopeaa ja yksinkertaista, mutta sitä on liikaa. Siksi milleniaani ihastuu saadessaan perinteistä postia.
Personoitu printti on kansainvälisten markkinoijien valuuttaa, sillä tutkimukset osoittavat, että se on yksi monikanavaisen markkinoinnin tehokkaimpia yksittäisiä keinoja.
Painotalo Plus Digital Oy, tuttavallisemmin PPD, nojaa vahvaan omaan painotuotantoon hakien samalla kasvua digitaalisista palveluista.
Tule mukaan verkostoitumaan Xerox -aamiaiselle Kalastajatorpalle Helsinkiin 23.5.2017 klo 9-11. Herkullisen aamiaisen lisäksi tuntemasi alan yrittäjät keskustelevat siitä, miten he ovat menestyneet. Tulemme myös esittelemään jotain ihan uutta, nimittäin upouudet Versant-digipainokoneet.