Print&Media 8/2016 Joulunumero

Ilmestynyt 12.12.2016
Vuoden 2016 viimeinen lehti nimeltään Joulunumero. Punaiselle kartongille digipainettu kansi ja sisältönä kahdeksan mielenkiintoista case-tarinaa. Osta digilehti

Sisällysluettelo

PÄÄKIRJOITUS

Juhlavuoden humua

Lehden kustantaja Jarkko Hakola ottaa käsittelyyn Suomen satavuotisjuhlavuoden. Mitä se kenties tuo tullessaan?

AJANKOHTAISTA

Marras-joulukuun ajankohtaiset

Wake Dynamite voitti Think Ink -kilpailun, Black Friday ja muut tuoreimmat uutiset ja nimitykset.

ILKAN JOULUEVANKELIUMI

Joulu tuli tänä vuonna etuajassa

Kuluttajien luottamusindikaattorin positiiviset tulokset ovat joululahja printtiteollisuudelle. Ilkka Mattila kertoo miksi.

CASE 1: TUOTTEISTUS

Paha poliisi

Jari Parantainen painostaa yrityksiä parempiin tuloksiin tuotteistamalla. Lukemalla tämän jutun tuplaat yrityksesi liikevaihdon.

CASE 2: LANDA

Painoalan joulupukki?

Nanopainokoneet ovat puhuttaneet jo useita vuosia. Haastattelimme idean isää Benny Landaa.

CASE 3: DIGITAL SIGNAGE

Trendinä digitaaliset näytöt

Digitaalisten mainosnäyttöjen kysyntä kasvaa. Mitkä ovat digital signagen lainalaisuudet, edut ja rajoitteet?

CASE 4: ROADSHOW

Markkinoinnin myyntivaikutus

Myyntiprofessori Petri Parvinen ja Graafinen Teollisuus ry ovat kiertäneet Suomea läpi syksyn. Mistä on kyse?

CASE 5: AMBER QURESHI

Matemaatikko

Kustannustoimittaja Amber Qureshi on sekä löytänyt että hylännyt Nobel-voittajan. Tapasimme hänet Berliinissä.

CASE 6: TKP PRINT

3d-tulostamisesta kasvua

TKP Print hankki Canonilta 3d-tulostimen ja innovoi tuotteita sekä palveluita ennakkoluulottomasti.

CASE 7: VOGUE

100 vuotta muotia

Maailman arvostetuin muotilehti Vogue on saavuttanut elegantin 100 vuoden iän.

CASE 8: MEDIAPÄIVÄ

Media-alan murros

Mediapäivä veti jälleen yli 400 osallistujaa paikalle. Teemana oli ‘Luo kasvua’. Mitä päivän aikana kuultiin?